Професійна підготовка майбутніх маґістрів початкової освіти до інноваційної діяльності крізь призму компетентнісного підходу
DOI:
https://doi.org/10.15330/jpnu.7.1.166-170Ключові слова:
підхід, освіта, компетентнісний підхід, компетентність, професійна компетентність, професійна підготовка, майбутні магістри початкової освіти, інноваційна діяльністьАнотація
У статті обґрунтовано актуальність проблеми удосконалення системи професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Здійснено теоретичний аналіз наукових джерел з осмислення поняття “компетентнісний підхід”. Проаналізовано змістові аспекти компетентнісного підходу як методологічного орієнтиру у професійній підготовці майбутніх фахівців освітнього рівня “Магістр”. Розглянуто сутність та особливості реалізації компетентнісного підходу у системі професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності. Відзначено, що компетентнісний підхід спрямований на результати освіти не як суми засвоєної інформації, а як здатності майбутнього фахівця творчо використовувати набуті знання на практиці. Зроблено висновки, що реалізація компетентнісного підходу у системі професійної підготовки майбутніх магістрів початкової освіти до інноваційної діяльності забезпечує досягнення високого рівня якісної фахової підготовки, результатом якої є особистість майбутнього фахівця, конкурентоспроможного на ринку праці, здатного швидко орієнтуватися в інформаційному просторі, що динамічно розвивається й постійно оновлюється; одержувати, використовувати, створювати різноманітну інформацію; виявляти самостійність у постановці завдань та їх вирішенні; приймати обґрунтовані рішення, вирішувати проблеми на основі отриманих знань, умінь і навичок, брати на себе відповідальність за отриманий результат; активно й зацікавлено пізнавати світ, усвідомлювати цінність знань, науки, творчості, освіти й самоосвіти для життя та інноваційної діяльності; навчатися протягом усього життя та працювати в інноваційному освітньому середовищі.