Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Освітні обрії
Про нас
Про журнал
Редакційний штат
Етика публікацій
Контактна інформація
Подання
Правила для авторів
Процедура рецензування
Заява про конфіденційність
Вимоги до оформлення тексту статті
Доступність
Поточний випуск
Архіви
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
Том 49 № 2 (2019)
Том 49 № 2 (2019)
Опубліковано:
2019-12-27
Наукові статті
КУЛЬТУРНО-ГУМАНІТАРНІ ЗАСАДИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ І СУЧАСНА РЕАЛЬНІСТЬ
Григорій Васянович
4-7
PDF
РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ ЯНА КОМЕНСЬКОГО У ВИХОВАННІ ОСОБИСТОСТІ
Анатолій Кузьмінський, Тетяна Кучай, Любов Кузьмінська
8-10
PDF
ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ ОСОБИСТОСТІ ЗАСОБАМИ ЕТНОПЕДАГОГІКИ
Галина Русин
11-15
PDF
МУЗЕЙНА ПЕДАГОГІКА ЯК ІНСТРУМЕНТ ВЗАЄМОДІЇ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ І МУЗЕЇВ У СУЧАСНОМУ СОЦІОКУЛЬТУРНОМУ ПРОСТОРІ
Інна Червінська
16-21
PDF
МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІКТ У ПОЗАУРОЧНІЙ РОБОТІ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРАВОЗНАВСТВА
Мирослав Криштанович
22-24
PDF
ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧИХ ТЕМ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Лілія Мідак, Юрій Пахомов, Ольга Кузишин, Лілія Базюк, Христина Буждиган
25-30
PDF
МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Марія Оліяр
31-35
PDF
СУТНІСТЬ ТА СТРУКТУРА КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ОСОБИСТОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА
Галина Подановська
36-40
PDF
РОЗВИТОК МОВЛЕННЄВОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ
Стефанія Яворська
41-44
PDF
ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК МЕДІАГРАМОТНОСТІ СТУДЕНТІВ ЯК ВАЖЛИВЕ ЗАВДАННЯ В РОБОТІ СТУДЕНТСЬКОГО НАУКОВОГО ГУРТКА
Олеся Смолінська, Христина Дзюбинська, Магдалина Драч
45-48
PDF (English)
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД УПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
Юлія Соловей
49-54
PDF
ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ НАСТУПНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Тетяна Атрощенко, Галина Джанда
55-58
PDF
СТАН СФОРМОВАНОСТІ ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Оксана Бойчук-Товста
59-63
PDF
ФОРМУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО УЧИТЕЛЯ (ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ)
Микола Євтух
64-68
PDF
ФОРМА ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ І СПОРТУ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН
Світлана Криштанович
69-74
PDF
ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ ДО РОБОТИ З МОЛОДИМИ СІМЯМИ: ПОНЯТТЯ ТА ЗАГАЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА
Галина Михайлишин, Мирослава Довга
75-77
PDF
КУЛЬТУРОЛОГІЧНА ПАРАДИГМА СУЧАСНОСТІ – ОСНОВА ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ОСОБИСТОСТІ
Марія Якубовська, Валентина Даньшова, Броніслав Шуцький
78-82
PDF
НАВЧАЛЬНИЙ ДІАЛОГ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Світлана Яценко
83-87
PDF
МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ТА КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ БУХГАЛТЕРІВ-ЕКОНОМІСТІВ У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН
Володимир Басараб
88-92
PDF (English)
НАВЧАЛЬНІ ІННОВАЦІЇ ТА ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПРОГРЕС У ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ: ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ ДЛЯ НУШ
Тетяна Близнюк
93-96
PDF (English)
ОСОБЛИВОСТІ ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ТА ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОЇ ОСВІТИ СХІДНОЇ ЧАСТИНИ УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ ПРОЦЕСУ ІНТЕРНЕЦІАЛІЗАЦІЇ (КЕЙС ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ)
Ірина Мигович
97-100
PDF (English)
ЛЮДИ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ: ЇХНІ ОЧІКУВАННЯ ТА МОЖЛИВОСТІ ЗАДОВОЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНО-СОЦІАЛЬНИХ ПОТРЕБ
Анна Зітек
101-104
PDF (English)
Мова
Українська
English