КУЛЬТУРНО-ГУМАНІТАРНІ ЗАСАДИ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ І СУЧАСНА РЕАЛЬНІСТЬ

Автор(и)

  • Григорій Васянович доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри Львівського державного університету безпеки життєдіяльності

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.49.2.4-7

Ключові слова:

освітній процес, культура, культуровідповідність, освіта, особистість, учитель, гуманізм

Анотація

У статті аналізуються питання сутності і змісту сучасного навчального процесу, у якому головне місце посідають культурно-гуманітарні засади його організації. З’ясовується сутнісна відмінність між традиційним та інноваційним підходами щодо реальних можливостей продуктивного функціонування освітнього процесу з метою підготовки фахівців не лише з погляду їх професійної компетентності, а й у контексті їх духовності. Обґрунтовується необхідність творчого застосування принципів природовідповідності й культуровідповідності в освітньому процесі. Доводиться ідея діалектичної єдності культури, науки і освіти на сучасному етапі їх реформування.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-27

Номер

Розділ

Наукові статті