ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ НАСТУПНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Автор(и)

  • Тетяна Атрощенко кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки дошкільної та початкової освіти, Мукачівський державний університет
  • Галина Джанда заступник директора з навчально-методичної роботи коледжу, Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.49.2.55-58

Ключові слова:

наступність, учитель початкових класів, професійна підготовка, педагогічний принцип, безперервна освіта

Анотація

У статті проведено теоретичний аналіз проблеми наступності професійної підготовки майбутнього вчителя початкових класів. Виявлено багатогранність поняття «наступність», яке традиційно розглядається як принцип і пояснюється специфікою педагогічного процесу. Наступність розглядається авторами як стан, згідно з яким забезпечується об'єктивний системний зв'язок попереднього і наступного етапів організації навчального процесу на методологічному й методичному рівнях з метою його оптимізації та адаптації студентів до нових етапів навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-27

Номер

Розділ

Наукові статті