СУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ В ОСВІТІ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАГІСТРІВ-ОЛІГОФРЕНОПЕДАГОГІВ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • ОЛЕНА КАПУСТІНА

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.59.2.95-98

Ключові слова:

концепція, професійна підготовка, магістри-олігофренопедагоги, компетентність, інклюзивна освіта

Анотація

Автором наголошено на необхідності вивчення сучасних концепцій в освіті, оскільки їх реалізація забезпечує вирішення завдань, пов’язаних із професійною підготовкою здобувачів освіти. Акцентовано увагу на необхідності здійснення теоретичного аналізу концепцій, розроблених із метою посилення спроможності майбутніх фахівців галузі спеціальної та інклюзивної освіти до організації процесу навчання дітей з особливими освітніми потребами, забезпечення їх психолого-педагогічного супроводу. У статті висвітлено основні положення концепцій щодо підготовки спеціальних педагогів та інших фахівців галузі спеціальної й інклюзивної освіти, удосконалення їх особистісних якостей.

Біографія автора

ОЛЕНА КАПУСТІНА

доктор філософії, викладач кафедри теорії та методики дошкільної освіти, Комунальний заклад «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-02-21

Номер

Розділ

Наукові статті