СУЧАСНІ КОНЦЕПЦІЇ В ОСВІТІ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ ФАХОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАГІСТРІВ-ОЛІГОФРЕНОПЕДАГОГІВ В СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.59.2.95-98Ключові слова:
концепція, професійна підготовка, магістри-олігофренопедагоги, компетентність, інклюзивна освітаАнотація
Автором наголошено на необхідності вивчення сучасних концепцій в освіті, оскільки їх реалізація забезпечує вирішення завдань, пов’язаних із професійною підготовкою здобувачів освіти. Акцентовано увагу на необхідності здійснення теоретичного аналізу концепцій, розроблених із метою посилення спроможності майбутніх фахівців галузі спеціальної та інклюзивної освіти до організації процесу навчання дітей з особливими освітніми потребами, забезпечення їх психолого-педагогічного супроводу. У статті висвітлено основні положення концепцій щодо підготовки спеціальних педагогів та інших фахівців галузі спеціальної й інклюзивної освіти, удосконалення їх особистісних якостей.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-02-21
Номер
Розділ
Наукові статті