ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИХОВАННЯ ПАТРІОТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.59.2.91-94Ключові слова:
теоретичні підходи, виховання патріотичних цінностей, цифровізація, заклад вищої освітиАнотація
У статті розглядаються теоретичні підходи до виховання патріотичних цінностей майбутніх педагогів в умовах цифрової трансформації вищої освіти, а саме компетентністний, діяльнісний, соціокультурний та особистісно-зорієнтований. Висвітлено важливість інтеграції цифрових технологій у освітній процес для підвищення ефективності виховання національної свідомості, громадянської відповідальності та культурної ідентичності майбутніх педагогів.