ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИХОВАННЯ ПАТРІОТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ В УМОВАХ ЦИФРОВОЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • КСЕНІЯ БЄРЄСНЄВА

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.59.2.91-94

Ключові слова:

теоретичні підходи, виховання патріотичних цінностей, цифровізація, заклад вищої освіти

Анотація

У статті розглядаються теоретичні підходи до виховання патріотичних цінностей майбутніх педагогів в умовах цифрової трансформації вищої освіти, а саме компетентністний, діяльнісний, соціокультурний та особистісно-зорієнтований. Висвітлено важливість інтеграції цифрових технологій у освітній процес для підвищення ефективності виховання національної свідомості, громадянської відповідальності та культурної ідентичності майбутніх педагогів.

Біографія автора

КСЕНІЯ БЄРЄСНЄВА

аспірантка кафедри педагогіки, психології, початкової освіти та освітнього менеджменту Комунального закладу «Харківська гуманітарно-педагогічна академія» Харківської обласної ради

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-02-21

Номер

Розділ

Наукові статті