ПСИХОЛОГІЧНЕ БЛАГОПОЛУЧЧЯ ПЕДАГОГІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙНИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.59.2.85-90Ключові слова:
психологічне благополуччя. стресостійкість, адаптованість, ресурсність, емоційна стійкість, толерантність, професійне вигоранняАнотація
У статті представлено опис головних критеріїв психологічного благополуччя педагога ЗДО в умовах війни. Визначено й охарактеризовано характеристики педагога ЗДО в умовах війни – стресостійкість, адаптованість, ресурсність, емоційну стійкість. Виявлено фактори, які сприяють формуванню стресостійкості, що допомагає педагогам бути ефективними у професійному та особистісному житті. Виокремлено ресурси, які допомагають адаптуватися до складних умов, одною з яких є військовий стан в країні. Надано психологічні рекомендації, які спрямовані на розвиток стресостійкості, емоційної стійкості, гнучкості, адаптованості у педагогів ЗДО.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-02-21
Номер
Розділ
Наукові статті