ПСИХОГОЛОГО-ПЕДАГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ СТРЕСОСТІЙКОСТІ У ПЕДАГОГІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • ІРИНА БОНДАР
  • МИРОСЛАВА МАЛКОВИЧ

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.59.2.67-71

Ключові слова:

стресостійкість, адаптованість, ресурсність, емоційна стійкість, толерантність, професійне вигорання

Анотація

У статті представлено науковий аналіз педагогіко-психологічних особливостей розвитку стресостійкості у педагогів закладів дошкільної освіти (ЗДО) в умовах війни. Стресостійкість визначено як ключову характеристику, необхідну для ефективної діяльності педагогів у складних соціально-психологічних обставинах. Ідентифіковано основні чинники, які сприяють подоланню стресу та забезпечують ефективність у професійній і особистісній сферах. Окреслено ресурси, що підтримують адаптацію педагогів до екстремальних умов, зокрема в умовах військового стану. Надано психологічні рекомендації, спрямовані на формування та розвиток стресостійкості педагогів ЗДО.

Біографії авторів

ІРИНА БОНДАР

кандидат філософських наук, доцент кафедри менеджменту та освітніх інновацій Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

МИРОСЛАВА МАЛКОВИЧ

кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-02-21

Номер

Розділ

Наукові статті