ВПЛИВ ТВОРІВ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА НА РОЗВИТОК ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ

Автор(и)

  • ЛЮДМИЛА МАЦУК
  • ОЛЕКСАНДРА КУЗЕНКО
  • ПЕТРО КУЗЕНКО

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.59.2.59-61

Ключові слова:

зв’язне мовлення, старший дошкільний вік, образотворче мистецтво, картина, сприймання сюжету, розповідь

Анотація

Стаття присвячена визначенню шляхів оптимізації розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку. Обґрунтовується  значення образотворчого мистецтва в комплексі засобів мовленнєвого розвитку вихованців ЗДО.  Акцентується, що картина є провідним засобом розвитку зв’язного мовлення в дітей старшого дошкільного віку. Використання  різних жанрів картин у педагогічній взаємодії з вихованцями старшого дошкільного віку стимулює  розвиток їх умінь самостійно передавати художні образи, оцінювати та висловлювати власну думку щодо  їх змісту та естетики.

Біографії авторів

ЛЮДМИЛА МАЦУК

кандидат педагогічних наук, професор, завідувачка кафедри теорії та методики дошкільної і спеціальної освіти, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

ОЛЕКСАНДРА КУЗЕНКО

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри українознавства і філософії, Івано-Франківський національний медичний університет

ПЕТРО КУЗЕНКО

кандидат мистецтвознавства, доцент кафедри образотворчого і декоративно-прикладного мистецтва та реставрації Навчально-наукового Інституту мистецтв, Прикарпатський національний університет  імені Василя Стефаника

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-02-21

Номер

Розділ

Наукові статті