ВИВЧЕННЯ ПІСЕННОЇ ТВОРЧОСТІ ЯК ІНСТРУМЕНТ ФОРМУВАННЯ ПАТРІОТИЧНИХ ЦІННОСТЕЙ І МЕДІАГРАМОТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ У 7 КЛАСІ

Автор(и)

  • СВІТЛАНА БАРТІШ

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.59.2.22-26

Ключові слова:

критичне мислення, медіа грамотність, медіаосвіта, національна ідентичність, патріотизм, урок української літератури, учень

Анотація

У статті досліджується проблема формування патріотизму та медіаграмотності як важливих складових громадянської свідомості та національної ідентичності в сучасному українському суспільстві. Патріотизм розглядається як системний комплекс почуттів і переконань, пов’язаних із любов’ю до Батьківщини, її культури, історії та цінностей, що сприяє соціальній стабільності та підтримці національної єдності. У той же час медіаграмотність розуміється як ключова навичка для критичної взаємодії з медіапростором, протидії дезінформації та маніпуляціям, а також розвитку критичного мислення. Розглянуто зразки пісенної творчості з підручника з української літератури для 7-го класу авторського колективу Т. Яценко, В. Пахаренка, О. Слижук, І. Тригуб, які демонструють, як поетичні твори стають джерелом формування патріотизму, національної ідентичності, гордості за історичну спадщину та мотивації до громадянської активності

Біографія автора

СВІТЛАНА БАРТІШ

кандидат філологічних наук, викладач кафедри української та зарубіжної літератур і методик їх навчання Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-02-21

Номер

Розділ

Наукові статті