ПАРАДИГМА ФУНКЦІОНАЛЬНОЇ КОМУНІКАЦІЇ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНОГО СУСПІЛЬСТВА

Автор(и)

  • МАР'ЯНА СОКОЛ

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.57.2.2.13-17

Ключові слова:

освіта, парадигма, комунікація, учитель, інновації, глобалізація, навчання, спілкування

Анотація

Стаття розглядає актуальну тему в сучасній освітній парадигмі, а саме питання професійної комунікації вчителів у контексті глобалізації. Автори розкривають ключові аспекти парадигми функціональної комунікації, включаючи виклики та можливості, які виникають в умовах зростаючої інтернаціоналізації та цифровізації освіти.

Дається аналіз впливу глобалізації на роль вчителя як комунікатора, висвітлюються стратегії, які вчителі можуть використовувати для підвищення якості комунікації в умовах міжнародної взаємодії та культурної різноманітності. Зокрема, стаття розглядає застосування сучасних засобів і технологій комунікації в освітньому процесі.

Біографія автора

МАР'ЯНА СОКОЛ

доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри іноземних мов, Тернопільський  національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-22

Номер

Розділ

Наукові статті