РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТІВ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ

Автор(и)

  • МАРІЯ ОЛІЯР

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.54.1.114-118

Ключові слова:

Нова українська школа, початкова освіта, учитель початкової школи, молодший школяр, предмети мовно-літературної освітньої галузі, критичне мислення молодшого школяра, мовленнєва творчість, інтерактивне навчання, групові форми роботи, рефлексія

Анотація

Стаття присвячена проблемі розвитку критичного мислення молодших школярів у процесі вивчення предметів мовно-літературної освітньої галузі. Подано трактування українськими вченими критичного мислення учня. Розкрито можливості предметів мовно-літературної освітньої галузі у формуванні критичного мислення молодших школярів. Зазначено, що одним із дієвих засобів формування критичного мислення дітей є їхня мовленнєва творчість. Висвітлено прийоми і технології розвитку критичного мислення молодших школярів на основі мовного матеріалу. Описано структуру організації творчої діяльності учнів задля формування їхнього критичного мислення.

 

Біографія автора

МАРІЯ ОЛІЯР

докторка педагогічних наук, професорка, завідувачка кафедри педагогіки початкової освіти, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

 

 

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-10-21

Номер

Розділ

Наукові статті