ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В КУРСАНТІВ ВІЙСЬКОВОГО ІНСТИТУТУ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.50.1.177-179Ключові слова:
педагогічні умови, майбутній офіцер, професійна підготовка, інформаційно-аналітичні вміння, інформаційно-аналітична діяльність, інформаційно-аналітична компетентність, процес фахової підготовкиАнотація
У статті показано необхідність формування інформаційно-аналітичних компетентностей у курсантів військового інституту, проаналізовано педагогічні умови формування інформаційно-аналітичної компетентності у процесі їх фахової підготовки. Проведено теоретичний аналіз педагогічних умов, які б відповідали сучасним вимогам та інформаційно-аналітичній компетентності майбутніх офіцерів.