СВІТОВИЙ ДОСВІД УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ МОТИВАЦІЇ РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОГО ПЕРСОНАЛУ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.50.1.131-135Ключові слова:
система мотивації розвитку, педагогічний персонал, інновації управління, заклад освітиАнотація
У статті висвітлюється актуальність питання використання світового досвіду удосконалення системи мотивації розвитку педагогічного персоналу. Автори акцентують увагу на потребі використання різноманітних інноваційних методик та передових європейських практик в управлінському процесі закладів освіти; наголошують на численних можливостях і нових механізмах професійного зростання вчителів, які передбачають шляхи мотивації розвитку працівників. У статті частково описано зарубіжний досвід використання інновацій удосконалення системи мотивації розвитку педагогів. Автори аналізують інструменти мотивації розвитку педагогічного персоналу: визначення категорій працівників, зокрема, «новаторів» та «піонерів» для подальшої роботи з ними, проведення конкурсів на кращі проекти змішаного навчання, створення ситуації успіху та системи заохочення педагогічних працівників. Дослідники стверджують, що діяльність закладів освіти в умовах реформування вимагає інноваційно-активної поведінки персоналу, розвитку у нього творчих здібностей.