ПСИХОЛОГІЧНЕ БЛАГОПОЛУЧЧЯ ПЕДАГОГІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В УМОВАХ ВІЙНИ

Автор(и)

  • ІРИНА БОНДАР
  • МИРОСЛАВА МАЛКОВИЧ

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.59.2.85-90

Ключові слова:

психологічне благополуччя. стресостійкість, адаптованість, ресурсність, емоційна стійкість, толерантність, професійне вигорання

Анотація

У статті представлено опис головних критеріїв психологічного благополуччя педагога ЗДО в умовах війни. Визначено й охарактеризовано характеристики педагога ЗДО в умовах війни – стресостійкість, адаптованість, ресурсність, емоційну стійкість. Виявлено фактори, які сприяють формуванню стресостійкості, що допомагає педагогам бути ефективними у професійному та особистісному житті. Виокремлено ресурси, які допомагають адаптуватися до складних умов, одною з яких є військовий стан в країні. Надано психологічні рекомендації, які спрямовані на розвиток стресостійкості, емоційної стійкості, гнучкості, адаптованості у педагогів ЗДО.

Біографії авторів

ІРИНА БОНДАР

кандидат філософських наук, доцент кафедри менеджменту та освітніх інновацій Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

МИРОСЛАВА МАЛКОВИЧ

кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології Івано-Франківського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-02-21

Номер

Розділ

Наукові статті