ПРОФІЛАКТИКА ІНФОРМАЦІЙНОГО НАСИЛЬСТВА В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • ВАЛЕНТИНА ТЕРНОПІЛЬСЬКА

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.58.1.61-64

Ключові слова:

інформація, інформаційне насильство, медіакомпетенції, освітнє середовище, заклад вищої освіти, студентська молодь

Анотація

У статті розглядається інформаційне насильство як активний вплив на свідомість особистості, що здійснюється без її згоди та порушує інформаційну свободу. Окреслюються загальні механізми інформаційного насильства: інформаційний тиск, спотворення інформації, приховування інформації, незаконне отримання інформації. Зазначається, що на заклад вищої освіти покладається відповідальність за створення умов щодо розвитку медіакомпетенцій студентської молоді, дотримання нею етичних норм у соціальній мережі, що допоможе зберегти психологічне здоров’я, забезпечити фізичне та соціальне благополуччя. Зроблено висновок, що у студентів недостатньо розвинута правова та психологічна обізнаність про інформацію, яка є забороненою і може бути небезпечною для здоров’я.

Біографія автора

ВАЛЕНТИНА ТЕРНОПІЛЬСЬКА

доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри соціальної освіти та соціальної
роботи, Український державний університет імені Михайла Драгоманова

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-05

Номер

Розділ

Наукові статті