ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В КУРСАНТІВ ВІЙСЬКОВОГО ІНСТИТУТУ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

  • Сергій МАРЧЕНКОВ завідувач кафедри Житомирського військового інституту імені С. П. Корольова, здобувач кафедри педагогіки Житомирського державного університету імені Івана Франка, Україна https://orcid.org/0000-0003-4597-3618

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.50.1.177-179

Ключові слова:

педагогічні умови, майбутній офіцер, професійна підготовка, інформаційно-аналітичні вміння, інформаційно-аналітична діяльність, інформаційно-аналітична компетентність, процес фахової підготовки

Анотація

 У статті показано необхідність формування інформаційно-аналітичних компетентностей у курсантів військового інституту, проаналізовано педагогічні умови формування інформаційно-аналітичної компетентності у процесі їх фахової підготовки. Проведено теоретичний аналіз педагогічних умов, які б відповідали сучасним вимогам та інформаційно-аналітичній компетентності майбутніх офіцерів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-03

Номер

Розділ

Наукові статті