Комунікація в надзвичайних ситуаціях – пандемія Covid-19 у прийомних сім’ях. Організація та принципи роботи

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.10.3.190-200

Ключові слова:

комунікація, надзвичайні ситуації, пандемія COVID-19, рідна сім’я, прийомна сім’я

Анотація

У статті висвітлено результати дослідження процесу організації та перебігу комунікації (контактів) в умовах надзвичайних (кризових) ситуацій, зокрема пандемії COVID-19 (закриття кордонів, карантин, соціальна дистанція, епідеміологічний нагляд). Проведене дослідження стосувалося контактів дітей у прийомних сім’ях у надзвичайних ситуаціях з їхніми рідними батьками з використанням електронних засобів зв’язку, що було стандартизовано польським законодавством. Виявлено диверсифіковане залучення рідних батьків до контактів, а також низький рівень використання електронних засобів комунікації для такої взаємодії. Отримані результати уможливлюють вироблення рекомендацій для використання дітьми, котрі виховуються у прийомних сім’ях і перебувають в екстремальних ситуаціях, з рідними батьками шляхом використання електронних засобів зв’язку в надзвичайних ситуаціях, як: пандемії, епідемії, тривала розлука та ін. Доведено необхідність законодавчого закріплення таких рішень як альтернативних. Проведене дослідження та аналіз його результатів доповнюють знання в сфері комунікації, освіти та організаційних рішень щодо налагодження контактів у надзвичайних ситуаціях. Обґрунтовано поширений феномен ефективності контактів між рідними батьками і дітьми, які перебувають у прийомних сім’ях, у надзвичайних ситуаціях; представлено специфіку залучення рідної сім'ї та прийомної сім'ї з погляду кризових ситуацій і можливостей, які надають електронні засоби комунікації.

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2023-09-30

Як цитувати

[1]
Валанцік , К. 2023. Комунікація в надзвичайних ситуаціях – пандемія Covid-19 у прийомних сім’ях. Організація та принципи роботи. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 10, 3 (Вер 2023), 190–200. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.10.3.190-200.

Номер

Розділ

Педагогіка