Інклюзивна освіта в ілюзійному просторі: пропозиція дослідження шкільного середовища

Автор(и)

  • Кароліна Колодзейчак Institute of Pedagogy of the Jagiellonian University

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.8.1.132-140

Ключові слова:

інклюзивна освіта, П’єр Бурдьє, ілюзія, соціальна сфера

Анотація

У статті описано здійснене дослідження у практиці інклюзивної освіти в Польщі в контексті концепції суспільства П’єра Бурдьє, де сфера є однією з основних концепцій. Використовуючи цей термін, автор має намір описати соціальний простір школи, організацію соціального простору та стан соціального становища школи; а також відповісти на запитання: Якою є реальність інклюзивної освіти, проаналізованої через призму категорії illusio? Вадливим для автора було проаналізувати стан реалізації припущень, зроблених інклюзивною освітою в початкових школах, та з’ясувати думки вчителів, які працюють з учнями, охопленими цим видом освіти. У концепції суспільства П. Бурдьє сфера є джерелом соціальним, вона впливає на тих, хто знаходиться у зоні його впливу. Таке “ставлення” називається illusio [11, с. 188]. Illusio - це стан захоплення грою, про який учасник не знає. Повсякденне освітнє життя в контексті концепції П. Бурдьє потрапляє у сферу діяльності Міністерства національної освіти. Вчитель бере участь у грі, правила якої встановлює Міністерство національної освіти. У контексті пропонованого дослідження, крім вчителів, важливу роль відіграють також батьки дітей, охоплених інклюзивною освітою.

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2021-04-01

Як цитувати

[1]
Колодзейчак , К. 2021. Інклюзивна освіта в ілюзійному просторі: пропозиція дослідження шкільного середовища. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 8, 1 (Квіт 2021), 132–140. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.8.1.132-140.

Номер

Розділ

Педагогіка