Обрані детермінанти дитячої безпорадності в ранньому шкільному віці на основі шкіл округу Мисленіце (Польща)

Автор(и)

  • Моніка Баяк The Jan Kochanowski University

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.5.1.162-167

Ключові слова:

просоціальна поведінка, діти, безпорадність, сім’я, соціальний розвиток, педагогічні детермінанти

Анотація

У статті висвітлено педагогічні детермінанти щодо безпорадності дітей. З’ясовано, що просоціальна поведінка особистості не є стабільною, вона постійно розвивається і змінюється. Її можливо розвивати найбільш ефективно за допомогою соціальних заходів та залучення громад, але, перш за все, у родинному соціумі. Доведено, що дитина стає соціальною істотою завдяки власному соціальному розвитку. Всі соціально-суспільні переживання зумовлюють її бажання ділитися інформацією з іншими людьми та допомагати їм. Автором виявлено кореляцію між структурою сім’ї та корисною поведінкою дітей. Метою даного дослідження було власне й вивчення певного типу соціальної поведінки дітей

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2018-04-20

Як цитувати

[1]
Баяк, .М. 2018. Обрані детермінанти дитячої безпорадності в ранньому шкільному віці на основі шкіл округу Мисленіце (Польща). Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 5, 1 (Квіт 2018), 162–167. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.5.1.162-167.

Номер

Розділ

Articles