Обрані детермінанти дитячої безпорадності в ранньому шкільному віці на основі шкіл округу Мисленіце (Польща)
DOI:
https://doi.org/10.15330/jpnu.5.1.162-167Ключові слова:
просоціальна поведінка, діти, безпорадність, сім’я, соціальний розвиток, педагогічні детермінантиАнотація
У статті висвітлено педагогічні детермінанти щодо безпорадності дітей. З’ясовано, що просоціальна поведінка особистості не є стабільною, вона постійно розвивається і змінюється. Її можливо розвивати найбільш ефективно за допомогою соціальних заходів та залучення громад, але, перш за все, у родинному соціумі. Доведено, що дитина стає соціальною істотою завдяки власному соціальному розвитку. Всі соціально-суспільні переживання зумовлюють її бажання ділитися інформацією з іншими людьми та допомагати їм. Автором виявлено кореляцію між структурою сім’ї та корисною поведінкою дітей. Метою даного дослідження було власне й вивчення певного типу соціальної поведінки дітей