Виховний потенціал історичної прози Федора Дудки (на матеріалі оповідання “Стрибожа внука”) у формуванні ціннісних інтенцій особистості

Автор(и)

  • Ольга Хомишин Vasyl Stefanyk Precarpathian National University

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.5.1.136-141

Ключові слова:

моральні аспекти, особисті чесноти, духовність, націє-консолідуюча парадигма, лейтмотив, історична белетристика, національна гідність

Анотація

У статті обґрунтовано значення історичної белетристики у процесі виховання, а саме у системі особистісних цінностей та інтенцій, що закладають основи духовності, національної гідності і життєвої компетенції. Також висвітлено художню інтерпретацію Федором Дудком історичного часу та образу історичного персонажу у проекції на авторову сучасність. Значну увагу приділено питанням формування моральних якостей молодої людини (високої духовності, патріотизму, відповідальності, справедливості, чесності та інших) засобами художньої літератури. Основні акценти зроблено на виховний потенціал його прози, переконливість художнього історизму повісті “Стрибожа внука”, а також детермінованість стилістичної домінанти державницькою ідеєю твору

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2018-04-20

Як цитувати

[1]
Хомишин , О. 2018. Виховний потенціал історичної прози Федора Дудки (на матеріалі оповідання “Стрибожа внука”) у формуванні ціннісних інтенцій особистості. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 5, 1 (Квіт 2018), 136–141. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.5.1.136-141.

Номер

Розділ

Articles