Сучасна українська література для дітей та юнацтва у контексті мультикультуралізму як освітньої практики
DOI:
https://doi.org/10.15330/jpnu.5.1.128-135Ключові слова:
література для дітей та юнацтва, мультикультуралізм, мультикультурна освіта, взаємодія культурАнотація
У статті окреслено проблему актуальності мультикультуралізму в українському суспільстві й освітній практиці сучасної школи. Автори аналізують адресовані юним читачам художні твори Оксани Лущевської, які репрезентують співіснування різних форм культурного життя, висвітлюють проблему збереження власної й сприйняття іншої культурної ідентичності, толерантної взаємодії представників різних етносів. Паралельно розглянуто роман американської письменниці Рейнбоу Ровелл, яка зосередила свою увагу на негативних явищах міжнаціональної взаємодії, але запропонувала читачам цікавий та багатофункціональний у плані рецептивної поетики та естетики художній текст. Представлені твори, на думку авторів, можуть бути ефективним засобом мультикультурного навчання й виховання школярів