Християнське милосердя у християнській педагогіці
DOI:
https://doi.org/10.15330/jpnu.5.1.102-106Ключові слова:
християнин, милосердя, релігія, християнська педагогіка, духовні цінності, благодійна діяльністьАнотація
У статті висвітлено провідні ідеї християнської педагогіки, які полягають у вихованні в дітей і молоді духовно-моральних цінностей. Автором наголошено, що християнська педагогіка слугує дієвим засобом формування духовності молодого покоління, формування світоглядних уявлень і переконань, етикету, духовних традицій і цінностей свого народу на загальноприйнятих заповідях Божих. Значна увага приділена формуванню у молодого покоління високої моральності, етикету, любові до ближнього, релігійності тощо. У християнській релігії найбільша цінність серед усіх інших чеснот – це “любов”. Християнська любов закладена в основному в заповіді любові до Бога і ближнього, тому справжнє милосердя походить від серця, повного любові. Ця стаття представляє вчення Христа про милосердя до інших та його практичне застосування у часи існування перших християнських громад. Автор праці описав економічну організацію та благодійні ініціативи в громадах ранніх християн