Гумор як складова частина міжособистісного спілкування
DOI:
https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.195-199Ключові слова:
почуття гумору, іронія, сарказм, сміх, взаємодія, педагогічний процесАнотація
У статті здійснено аналіз гумору, іронії і сарказму у міжособистісній взаємодії. Описано теорії походження гумору. Доведено, що гумор є складовою частиною міжособистісного спілкування, незамінною характеристикою та якістю, яку люди завжди шукають у інших людей. Представлено деякі особливості гумору і категорії іронії. Визначено переваги використання гумору викладачами у педагогічному процесі. Подано фрагменти з життя студентів, у яких вони використовують гумор, іронію та сарказм. Наголошено, що люди наділені з народження даром сміху, який піднімає дух і надає відчуття щастя. Автор констатує, що почуття гумору є незмінною властивістю, яка допомагає людям жити щасливо, залишатися молодими, долати проблеми і позитивно впливати на інших людей. Доведено, що вдале використання гумористичного мистецтва є надзвичайно ефективним у навчальній роботі зі студентами