Методична підготовленість майбутнього вчителя музики на засадах праксеологічного підходу: сутність, структура, критерії сформованості
DOI:
https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.178-185Ключові слова:
майбутній учитель музики, вищий педагогічний навчальний заклад, методична підготовка, методична підготовленість, співацька діяльність, праксеологічний підхід, компонент, критерій, показникАнотація
У статті на основі аналізу наукових джерел і дослідно-експериментальної роботи окреслено сутність поняття “методична підготовленість майбутнього вчителя музики на засадах праксеологічного підходу”. Означена інтегрована особистісна якість розглядається як результат методичної підготовки у вищому педагогічному навчальному закладі, що відображає систему потреб, мотивів, творчої уяви, ціннісних орієнтацій, здатність до трансляції або створення інновацій, до імпровізації, прогнозування результатів своєї діяльності; високий рівень інформативної обізнаності в галузі музичного мистецтва та методики, умінь володіти голосом, мімікою, жестами, прийомами і методами генерування та аналізу ідей успішно застосовувати праксеологічні педагогічні технології, що забезпечують успішність співацької діяльності. Окреслено мотиваційно-ціннісний, емоційно-вольовий, когнітивно-рефлексивний, креативно-проективний, конативно (поведінково)-виконавський, особистісно-результативний, організаційно (перцептивно)-комунікативний компоненти, критерії і показники аналізованого феномену