Критерії, показники та рівні розвитку особистісно-професійного компонента соціальної компетентності вчителя початкової школи у системі післядипломної педагогічної освіти: теоретичний аналіз
DOI:
https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.64-71Ключові слова:
соціальна компетентність, учитель початкової школи, післядипломна педагогічна освіта, особистісно-професійний компонентАнотація
Автор актуалізує проблему розвитку соціальної компетентності вчителя початкової школи в умовах модернізації початкової освіти, доводить необхідність дослідження й обґрунтовує критеріально-показниково-рівневий інструментарій розвитку зазначеної компетентності у системі післядипломної педагогічної освіти, висвітлює його стосовно особистісно-професійного компонента
##submission.downloads##
##submission.additionalFiles##
Опубліковано
2017-06-15
Як цитувати
[1]
Варецька, .О. 2017. Критерії, показники та рівні розвитку особистісно-професійного компонента соціальної компетентності вчителя початкової школи у системі післядипломної педагогічної освіти: теоретичний аналіз. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 4, 1 (Чер 2017), 64–71. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.64-71.
Номер
Розділ
Articles