Авторська школа як феномен інноваційної освітньої практики.
DOI:
https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.58-63Ключові слова:
авторська школа, контент-аналіз, моделювання, інноваційна освітня практикаАнотація
У статті розглянуто авторську школу як феномен інноваційної освітньої практики: сутність поняття “авторська школа” та моделювання змін в авторській школі, визначено класифікаційні ознаки, що вирізняють її з-поміж адаптивних, інноваційних та експериментальних загальноосвітніх навчальних закладів.
У процесі узагальнення результатів контент-аналізу з’ясовано поняття “авторська школа”, що тлумачиться як загальноосвітній навчальний заклад з високим рівнем розвитку інноваційного потенціалу як необхідної передумови і результату саморозвитку його конкурентоспроможності засобами експериментально перевіреної оригінальної авторської концепції педагогічної системи, технологізованої за суттю, що забезпечує стабільні позитивні результати діяльності. Конкурентоспроможність авторської школи – це інтеґрована якість, динамічна за суттю, що характеризує можливості авторського закладу реалізувати власний інноваційний потенціал, виявляється через здатність суб’єктів діяльності досягти успіху у конкурентному середовищі