Академічна культура дослідника в освітньому просторі університету: лінгвоаксіологічний підхід

Автор(и)

  • Олена Семеног Sumy A. S. Makarenko State Pedagogical University

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.18-25

Ключові слова:

академічна культура дослідника, лінгвоаксіологічний підхід, дослідницька діяльність майбутнього фахівця, університет, цінності, наукова мовна культура

Анотація

У статті окреслено сутність понять “класичний університет”, “культурно-освітній простір університету”, “дослідницька діяльність майбутнього фахівця”, “академічна культура дослідника”, підходи до академічної культури як основи культури дослідницького навчання в університеті. Означено, що поняття академічної культури багатогранне. Ідеться загалом і про культуру навчання в університеті, цінності, традиції, норми, правила проведення наукового дослідження, і про наукову мовну культуру, культуру духовності і моралі, культуру спілкування наукових наставників та учнів, культуру унікальної, неповторної педагогічної дії майстра і соціальної, моральної відповідальності за результати дослідження. Формування академічної культури, власного ідіостилю, більш ефективно відбувається, якщо враховувати положення особистісно-діяльнісного, компетентнісного, аксіологічного, культурологічного, акмеологічного підходів

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2017-06-15

Як цитувати

[1]
Семеног, .О. 2017. Академічна культура дослідника в освітньому просторі університету: лінгвоаксіологічний підхід. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 4, 1 (Чер 2017), 18–25. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.18-25.

Номер

Розділ

Articles