Академічна культура дослідника в освітньому просторі університету: лінгвоаксіологічний підхід
DOI:
https://doi.org/10.15330/jpnu.4.1.18-25Ключові слова:
академічна культура дослідника, лінгвоаксіологічний підхід, дослідницька діяльність майбутнього фахівця, університет, цінності, наукова мовна культураАнотація
У статті окреслено сутність понять “класичний університет”, “культурно-освітній простір університету”, “дослідницька діяльність майбутнього фахівця”, “академічна культура дослідника”, підходи до академічної культури як основи культури дослідницького навчання в університеті. Означено, що поняття академічної культури багатогранне. Ідеться загалом і про культуру навчання в університеті, цінності, традиції, норми, правила проведення наукового дослідження, і про наукову мовну культуру, культуру духовності і моралі, культуру спілкування наукових наставників та учнів, культуру унікальної, неповторної педагогічної дії майстра і соціальної, моральної відповідальності за результати дослідження. Формування академічної культури, власного ідіостилю, більш ефективно відбувається, якщо враховувати положення особистісно-діяльнісного, компетентнісного, аксіологічного, культурологічного, акмеологічного підходів