Плюралізм образу художника як пошук естетичного кредо у романі братів Ґонкурів “Манетта Саломон”
DOI:
https://doi.org/10.15330/jpnu.3.4.84-89Ключові слова:
живописний дискурс, образ художника, новаторство, індивідуальність, талант, естетикаАнотація
У статті досліджуються естетичні теорії французького мистецтва середини ХІХ століття крізь взаємодію літератури та живопису. У романі “Манетта Саломон” брати Ґонкури формулюють свої новаторські погляди на шляхи розвитку мистецтва через пошуки художників у вираженні Краси. П’ять різних за співвідношенням таланту та майстерності художників виражають плюралізм письменників у формуванні естетичного ідеалу. Симпатія авторів на стороні тих, хто постійно прагне до удосконалення, хто не задовольняється копіюванням дійсності, а у постійних творчих муках винаходить нові способи та техніки для вираження власного індивідуального світосприйняття