Лінгвопрагматичні характеристики оказіоналізмів в американському медійному дискурсі
DOI:
https://doi.org/10.15330/jpnu.3.4.58-63Ключові слова:
оказіоналізм, теорія релевантності, медіадискурсАнотація
У статті розглянуто поняття оказіоналізм і окреслено його місце та роль у медійному дискурсі. Аналізуючи оказіональні одиниці за теорією релевантності Д. Спербера та Д. Вілсон простежено інференційні процеси при трактуванні висловлень, що містять оказіоналізми. Завдяки аналізу висловлень виведено зміст оказіональних одиниць, описано їх прагматичні характеристики та виявлено ефекти, які спричиняють дані одиниці в медіатексті
##submission.downloads##
##submission.additionalFiles##
Опубліковано
2016-12-30
Як цитувати
[1]
Сіреджук, О. 2016. Лінгвопрагматичні характеристики оказіоналізмів в американському медійному дискурсі. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 3, 4 (Груд 2016), 58–63. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.3.4.58-63.
Номер
Розділ
Articles