Лінгвопрагматичні характеристики оказіоналізмів в американському медійному дискурсі

Автор(и)

  • О. Сіреджук Vasyl Stefanyk Precarpathian National University

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.3.4.58-63

Ключові слова:

оказіоналізм, теорія релевантності, медіадискурс

Анотація

У статті розглянуто поняття оказіоналізм і окреслено його місце та роль у медійному дискурсі.  Аналізуючи оказіональні одиниці за теорією релевантності Д. Спербера та Д. Вілсон простежено інференційні процеси при трактуванні висловлень, що містять оказіоналізми. Завдяки аналізу висловлень виведено зміст оказіональних одиниць, описано їх прагматичні характеристики та виявлено ефекти, які спричиняють дані одиниці в медіатексті

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2016-12-30

Як цитувати

[1]
Сіреджук, О. 2016. Лінгвопрагматичні характеристики оказіоналізмів в американському медійному дискурсі. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 3, 4 (Груд 2016), 58–63. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.3.4.58-63.

Номер

Розділ

Articles