Наступність в роботі дошкільного навчального закладу і початкової школи в реалізації змісту формування основ ціннісного ставлення особистості до власного здоров’я

Автор(и)

  • Лариса Пєчка Institute of Postgraduate Pedagogical Education Borys Grinchenko Kyiv University

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.3.2-3.106-113

Ключові слова:

наступність, діти, ціннісне ставлення, власне здоров’я, анатомо-фізіологічний аспект, психолого-педагогічний аспект, педагогічно-організаційний аспект

Анотація

У статті висвітлено результати теоретичного аналізу наступності в роботі дошкільного
навчального закладу і початкової школи в реалізації змісту формування основ ціннісного ставлення
особистості до власного здоров’я. Розкрито педагогічні теорії науковців щодо вивчення проблеми
наступності. Для глибини наукового аналізу і практичного упровадження досліджуваного процесу
акцент ставиться на визначенні наукових аспектів для формування у дітей здорового способу життя

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-12-22

Як цитувати

[1]
Пєчка, .Л. 2016. Наступність в роботі дошкільного навчального закладу і початкової школи в реалізації змісту формування основ ціннісного ставлення особистості до власного здоров’я. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 3, 2-3 (Груд 2016), 106–113. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.3.2-3.106-113.

Номер

Розділ

Articles