Вербальні засоби переконання в англомовній рекламі
DOI:
https://doi.org/10.15330/jpnu.3.2-3.84-87Ключові слова:
реклама, маніпуляція, переконання, ментальні особливостіАнотація
У статті висвітлено вербальні засоби переконання у англомовній рекламі. Обгрунтовано
маніпуляційні тактики та особливості переконання у англійській рекламі, здійснено порівняльний
аналіз лінгвістичних та культурних аспектів формування стилю в англійських та українських
рекламах
##submission.downloads##
Опубліковано
2016-12-22
Як цитувати
[1]
Карпенко , Г. 2016. Вербальні засоби переконання в англомовній рекламі. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 3, 2-3 (Груд 2016), 84–87. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.3.2-3.84-87.
Номер
Розділ
Articles