Формування етнічної свідомості майбутнього педагога в умовах європейського освітнього простору
DOI:
https://doi.org/10.15330/jpnu.6.1.155-160Ключові слова:
педагогічна освіта, етнічна свідомість, учитель, полікультурна освіта, європейський освітній простір, європейська ідентичністьАнотація
У статті актуалізуються сучасні дослідження формування полікультурної компетентності у майбутніх фахівців у зв’язку з глобалізаційними процесами та інтегруванням вищої освіти України до європейського освітнього простору. Важливим є формування у студентів світогляду, їх ціннісних орієнтацій, сучасного соціально-гуманістичного мислення в навчальному процесі закладу вищої освіти. Наголошено, що полікультурність слугує невід'ємною частиною кожної національної системи освіти. Полікультурність є ключовим принципом формування абсолютно нової освітньої системи України; адже повага і прийняття культурного різноманіття в суспільстві, співіснування діалогів без втрати національно-культурної ідентичності представників суспільства призводять до його духовного і культурного збагачення.