Інтегрована освіта в Польщі – юридичні аспекти та реалії

Автор(и)

  • КАРОЛІНА КОЛОДЗЕЙЧАК
  • КАТАЖИНА СМОТЕР

DOI:

https://doi.org/10.15330/jpnu.6.1.107-112

Ключові слова:

інтегрована освіта, інклюзивна освіта, прихований розмір, формальне припущення

Анотація

Інтегрована школа, як і будь-який заклад освіти, створює специфічне поле, що являє собою поєднання досвіду людей, які знаходяться на її території, взаємодії між ними, відносин і поведінки, які впливають як на “очевидні”, так і на “приховані” вияви її функціонування. У цій статті автор виокремлює два аспекти: “інтегровані школи в Польщі – формальне припущення” та “інтегрована освіта в прихованому вимірі шкільної культури”. Два різні погляди на проблему інтегрованої школи призводять до різних наслідків у розумінні цих тверджень. Ефективне інтеґрування людей з особливими потребами в суспільство повинно ґрунтуватися на забезпеченні безперервної діяльності, що виявляється з моменту інвалідності, до самостійності; а також на організації системи широкої підтримки розвитку інклюзивної дитини. Дослідниця звертає увагу на невідповідності, які виникають між тим, як така інтеґрація відображена в офіційних документах, і як зробити постулати більш реалістичними. Визначаючи концепцію інтеграції, в статті вказані як її індивідуальні, так і соціально-педагогічні аспекти.

##submission.downloads##

##submission.additionalFiles##

Опубліковано

2019-04-17

Як цитувати

[1]
КОЛОДЗЕЙЧАК, К. і СМОТЕР, К. 2019. Інтегрована освіта в Польщі – юридичні аспекти та реалії. Журнал Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника. 6, 1 (Квіт 2019), 107–112. DOI:https://doi.org/10.15330/jpnu.6.1.107-112.

Номер

Розділ

Articles