ВПРОВАДЖЕННЯ ВІЙСЬКОВО-ІСТОРИЧНОЇ РЕКОНСТРУКЦІЇ У ФІЗИЧНЕ ВИХОВАННЯ ЯК ЗАСІБ ПАТРІОТИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.15330/fcult.43.66-70

Ключові слова:

школярі, фізична культура, авторська програма, історія України, захист України

Анотація

Метою дослідження було дослідити вплив авторської програми фізичного виховання на формування патріотичних почуттів у школярів через військово-історичну реконструкцію. Провели педагогічний експеримент. Впродовж чотирьох місяців учні займалися за авторською програмою фізичного виховання, яка передбачала поєднання засобів фізичної культури, історії та захисту України. Усі вправи та завдання були оформлені з історичним підтекстом та присвячені підготовці молоді до оборони держави. На початку і наприкінці проводили педагогічні спостереження для оцінювання патріотизму. Результати. Проведений нами експеримент продемонстрував значно вищу ефективність авторської програми фізичного виховання порівняно з традиційною. Висновки. Програма фізичного виховання із застосуванням елементів військово-історичної реконструкції ефективно сприяє формуванню патріотичних почуттів у школярів.

Посилання

Тимчик М.В., Тимчик А, Антонович Б.Р. Єдність фізичного та військово-патріотичного виховання учнів середньої та старшої школи. Науковий вісник УДУ імені Михайла Драгоманова. Серія 15. 2024;3K(176):486–9. doi:10.31392/UDU-nc.series15.2024.3K(176).108

Ливацький О.В. Фізичне виховання студентів як складова національно-патріотичного виховання. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. 2015;7(296), частина 2:102–7. Доступно з: http ://hdl .handle .net /123456789 /232

Микитич В. Досвід патріотичного виховання в сучасній системі освіти України. Гуманітарний вісник Дніпровського державного аграрно-економічного університету. 2022;(1):45–50. Доступно з: https ://journals.uran .ua /hdafk-tm/article /view /297202

Отравенко О.В., Пилипась Д.С. Спортивно-патріотичне виховання молоді в контексті національних та європейських цінностей. Наукова практика: сучасні та класичні методи дослідження.

Ливацький О.В. Фізичне виховання студентів як складова національно-патріотичного виховання. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. 2015;7(296), частина 2:102–7. Доступно з: https ://vseosvita.ua/li/embed /0100bc08--5e81 .docx .html

Андрес А., Леус В., Максим'як І., Булатов С. Військово-історична реконструкція як засіб патріотичного фізичного виховання. Журнал спортивної педагогіки. 2023;15(1):25–32. Доступно з:https ://sp.c.u/дюйм.php/jo/ар/ви/1

Проць М.В. Проблема військово-патріотичного виховання молоді засобами фізичної культури на засадах етнопедагогіки. Спортивна педагогіка. 2009;1(2):88–95. Доступно з : https://sportpedagogy.org.ua/html /journal /2009-02 /09promep .pdf

Харківська ЗОШ No 54. Військово-патріотичне та фізичне виховання в школі [Інтернет]. [цитовано 17 січня 2025]. Доступно з: https ://www .school54.e.kh .ua /napryami_robot/військово-патріотичне_та_фізичне_виховання

Знайшов. Завдання та напрями національно-патріотичного виховання в школі [Інтернет]. [цитовано 17 січня 2025]. Доступно з: https ://zn.com /Новини /Деталі /завдання_і_напрями_національно -патріотичного_виховання_в_школі

Верховна Рада України. Про програму патріотичного виховання учнівської та студентської молоді. Право України [Інтернет]. 2013. Доступно з: https ://za.rada .gov .ua /go/v1453729 -13

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-01-31