Педагогічна етика у структурі професійно-педагогічної культури майбутніх фахівців соціономічних професій
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.11.58-63Ключові слова:
професійно-педагогічна культура, педагогічна етика, фахівець соціономічної сфериАнотація
Для кожної сфери професійної діяльності характерні свої, власні вимоги для правил і норм поведінки фахівця. Педагогічна етика, що є одним із провідних елементів педагогічної культури, регулює поведінку педагога та вимагає від нього відповідального ставлення до виконання свої обов’язків. У структуру педагогічної етики входять моральна свідомість, моральні відносини та моральна діяльність. У статті розкривається значення педагогічної етики як складової професійно-педагогічної культури майбутніх фахівців соціономічної сфери.