Впровадження позитивного досвіду іншомовної підготовки педагогів Угорщини в умовах євроінтеграційних процесів в Україн
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.15.31-38Ключові слова:
англійська мова, бакалавр, Британська Рада, дошкільний вік, Європейська концепція вищої освіти, Європейський Союз, іншомовна підготовка, іноземна мова, магістр, молодший шкільний вік, підходи до мовної підготовки, позитивний досвід, Проект Багатомовна Європа, професійна підготовка, система підготовки педагогів, Угорщина, УкраїнаАнотація
У статті виокремлено позитивний досвід іншомовної підготовки педагогів Угорщини. Розкрито особливості раннього навчання іноземної мови дошкільної і початкової ланок освіти. Схарактеризовано роль Проекту Багатомовна Європа з питань сприяння вивченню іноземних мов, розробці нових підходів до мовної підготовки та мовного навчання. Визначено роль іноземної мови і її особливого значення в повсякденному житті Європейського Союзу. Висвітлено схожі та відмінні аспекти підготовки вчителів іноземної мови в Україні та Угорщині. Визначено пріоритетні завдання іншомовної підготовки педагогів України, а саме: вдосконалення системи відбору даної категорії молоді для оволодіння педагогічною професією, профорієнтаційна робота та розвиток особистісних якостей майбутніх вчителів іноземної мови.