Професійна позиція майбутніх учителів початкових класів як науково-педагогічна проблема

Автор(и)

  • Тетяна Потапчук

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.1.92-96

Ключові слова:

позиція, професійна позиція, майбутні учителі початкових класів, особистісно-діяльнісна спрямованість

Анотація

У статті розглянуто процес формування професійної позиції майбутніх учителів початкових класів, який є найбільш складним і найменш розробленим як у теоретичному, так і в методичному аспектах, зважаючи на його домінуючу роль, на нашу думку, у вихованні життєво активних, гуманістично спрямованих громадян України.
Однією з умов ефективного формування професійної позиції майбутніх учителів початкових класів є своєчасне виявлення домінуючих мотивів вибору професії, характеру відношення до обраної професії, можливостей та індивідуально-психологічних особли-востей кожного з фахівців, що дає змогу вдосконалити професійну підготовку, надавати інформацію про професійну діяльність, про можливості застосування набутих знань, умінь, професійних компетентностей, розкриваючи нові можливості для реалізації особистісного потенціалу особистості як майбутнього професіонала.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-22

Номер

Розділ

ВИЩА ШКОЛА