Критерії, показники та рівні розвитку комунікативної компетентності офіцерів-прикордонників в умовах магістратури
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.1.58-66Ключові слова:
комунікативна компетентність; критерії, показники та рівні розвитку; офіцер-прикордонник; магістратураАнотація
Проблема розвитку комунікативної компетентності як основи взаєморозуміння і взаємодії сьогодні набуває все більшої актуальності. Особливі вимоги до володіння означено юкомпетентністю висуваються до офіцерів-прикордонників. У статті висвітлено та обґрунтовано наукові підходи у з’ясуванні критеріїв, показників і рівнів розвитку досліджуваного феномена. Визначено такі критерії: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, які безпосередньо співвідносяться зі структурними компонентами. Для вказаних критеріїв установлені відповідні показники, що їх характеризують, рівні розвитку (високий, достатній̆, задовільний), а також методи та засоби діагностики, що надасть змогу визначити сучасний̆ стан та передбачити динаміку розвитку комунікативної компетентності. Проаналізовано розвиток комунікативної компетентності офіцерів-прикордонників в умовах сучасної магістерської освіти.