Моніторинг ціннісних орієнтацій сучасної молоді
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.16.181-186Ключові слова:
цінність, ціннісні орієнтації, ціннісна сфера особистості, аксіологічний підхід, молодь, моніторингАнотація
У статті подано результати моніторингу ціннісних орієнтацій сучасних українських старшокласників та студентів. Висвітлено особливості ціннісної сфери юнаків, що обумовлені як специфікою віку, так і ціннісними орієнтирами українського суспільства загалом. Встановлено, що для сучасної учнівської та студентської молоді найбільш важливими (у порядку спадання) є такі цінності як: освітні; життєвоважливі; пов’язані із самоствердженням; родинні; професійні; соціальні; матеріальні; ігрові; пов’язані з владою; конформістичні.