Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул сайту
Open Menu
Освітній простір України
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний штат
Заява про конфіденційність
Контактна інформація
Пошук
Зареєструватися
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 16 (2019)
№ 16 (2019)
Опубліковано:
2020-04-30
ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Підготовка спеціалістів у галузі освіти дорослих: досвід Словацької Республіки
Олександра Дубасенюк, Оксана Самойленко
6-14
PDF
Забезпечення якості вищої освіти в європейському освітньому просторі
Тетяна Кучай , Олександр Кучай
15-19
PDF
Використання сучасних засобів ІКТ у професійній підготовці майбутніх учителів: досвід Франції
Аліна Мединська
20-29
PDF
Регулювання юридичної освіти магістерського рівня в університетах Великої Британії
Ольга Нагорна
30-36
PDF
Крос-культурний підхід в історико-педагогічних дослідженнях
Валентина Федяєва
37-45
PDF
Супервізія практичної підготовки соціальних працівників у Польщі
Жанна Шевченко
45-55
PDF
ВИЩА ШКОЛА
Дослідницька компетентність майбутнього вчителя початкових класів: структурні компоненти
Катерина Василенко
56-62
PDF
Урахування індивідуального навчального стилю про¬фесійно орієнтованого англомовного спілкування в умовах автономного навчання студента
Наталя Дмітренко
62-70
PDF
Реалізація інтеграції змісту професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до організації музично-естетичного простору закладів загальної середньої освіти шляхом впровадження міжпредметних зв’язків як педагогічної умови
Руфіна Добровольська
70-78
PDF
Сутність та структура готовності майбутніх техніків-технологів до професійної самореалізації у контексті технологій харчування
Вікторія Желанова
79-84
PDF
Структурно-функціональний аналіз поняття “підприємницька культура фахівців сфери послуг і туризму”
Ірина Зінькова
85-92
PDF
Формування художньо-естетичної компетентності студентів у вищих закладах освіти України
Тетяна Козак
92-97
PDF
Професійна майстерність як основний компонент педагогічної культури
Яна Лащівська
97-102
PDF
Професійне самовизначення студентів педагогічних факультетів: сутність та структура поняття
Анна Лякішева
102-109
PDF
Аналіз чинників розвитку культури самовираження майбутніх вихователів ЗДО у художній діяльності
Ірина Онищук
109-116
PDF
До проблеми професійного розвитку майбутнього викладача
Тетяна Потапчук, Наталія Анненкова
117-124
PDF
Професійна орієнтація – передумова формування професійного самовизначення майбутнього вчителя початкової школи
Дмитро Пріма
124-129
PDF
Формування готовності фахівців прикордонної служби до застосування заходів фізичного впливу в оперативно-службовій діяльності: методичний аспект
Олександр Татарін, Валентина Мірошніченко
129-136
PDF
ТЕОРІЯ ВИХОВАННЯ
Соціалізація учнівської молоді в діяльності молодіжних і дитячих громадських організацій
Людмила Березовська, Христина Колодчак
137-143
PDF
Формування безпеки життя у старшокласників
Любов Канішевська
143-150
PDF
Формування педагогічної культури у спілкуванні майбутніх соціальних педагогів з батьками учнів у процесі фахового навчання
Іванна Кулик, Марія Комановська
150-156
PDF
Психокорекційна робота з соціально дезадаптованими підлітками
Галина Лемко, Михайло Гундяк
156-166
PDF
Особливості розвитку і поведінки дітей з різних типів неповних сімей
Галина Лемко, Наталія Карпович
166-174
PDF
Феноменологія гри та ігрової діяльності: сучасні підходи
Світлана Литвиненко
174-181
PDF
Моніторинг ціннісних орієнтацій сучасної молоді
Ірина Сопівник, Вікторія Мацола
181-186
PDF
Формування ціннісного ставлення до здоров’я особистості як психолого-педагогічна проблема
Каріна Федченко
186-192
PDF
ТЕОРІЯ НАВЧАННЯ
Сутнісна характеристика поняття “професійна мобільність”
Олена Біда, Віталій Гончарук , Валентина Гончарук
193-198
PDF
Вплив англомовних фахових текстів на вивчення термінологічної лексики студентами немовних факультетів
Уляна Кецик-Зінченко
198-205
PDF
Використання дидактичних ігор під час вивчення дисциплін природничого циклу у процесі фахової підготовки майбутніх лікарів
Наталія Остапович, Роман Лісовський, Лілія Туровська
205-213
PDF
Теоретичні засади ІТ-підтримки інклюзивного навчання молодших школярів з особливими освітніми потребами
Світлана Чупахіна
214-226
PDF
Мова
English
Українська
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів