Крос-культурний підхід в історико-педагогічних дослідженнях

Автор(и)

  • Валентина Федяєва

DOI:

https://doi.org/10.15330/esu.16.37-45

Ключові слова:

крос-культурне дослідження, полікультурне середовище, крос-культурний підхід, етнографічні дослідження, підхід в історико-педагогічному дослідженні

Анотація

У статті обґрунтовано методологію історико-педагогічного дослідження з використання крос-культурного підходу. Акцентовано увагу на необхідності і важливості виховання дітей та молоді в Україні на засадах полі культурності, національної спрямованості освіти, невіддільності освіти від національного ґрунту. Доведено, що крост-культурність – соціокультурний взаємовплив, перетин спільного і відмінного в історії розвитку вітчизняної і світової системи навчання та виховання дітей.
У публікації наголошується на тому, що в науковому аспекті крос-культурність розглядається як методологічна основа розвитку гуманітарних наук, активно розвивається крос-культурна філософія, психологія, педагогіка.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-09-16

Номер

Розділ

ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ