Супервізія практичної підготовки соціальних працівників у Польщі
DOI:
https://doi.org/10.15330/esu.16.45-55Ключові слова:
практична підготовка, супервізія, практичне навчання, соціальний супровідАнотація
За результатами дослідження простежено тенденції супервізії (супроводу) щодо практичної підготовки соціальних працівників у Польщі: відповідність загально¬європейській спрямованості до ранньої спеціальної підготовки всіх фахівців соціальної сфери; двосторонній зв’язок між розвитком наукової школи соціальної роботи та системою професійної підготовки; підготовка соціального працівника в навчальних закладах церкви; децентралізація управління професійною підготовкою; швидке реагування системи на зміни соціального характеру, запити регіонального ринку праці.
За результатами дослідження виявлено, що супервізія (нагляд) у теорії та на практиці підготовки соціальних працівників у Польщі має свою специфіку, потребує спеціального вивчення та прогнозує можливості впровадження позитивного досвіду супроводу практичного навчання через досвід у професійну підготовку соціальних працівників в Україні.