ПРОСУВАННЯ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ З ВИКОРИСТАННЯМ СОЦІАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ INSTAGRAM

Автор(и)

  • І.І. Благун Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, кафедра менеджменту і маркетингу, вул. Шевченка, 57, м. Івано-Франківськ, 76000, Україна, тел.: +38 (0342) 55-32-32 https://orcid.org/0000-0002-5178-6002
  • Л.Ю. Нянько Університет економіки і підприємництва, кафедра обліку, аудиту та фінансів, вул. Героїв Майдану, 13, м. Хмельницький, 29013, Україна, тел.: +38(067) 878 9966 https://orcid.org/0000-0002-0763-487X
  • Н. В. Білошкурська Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Міністерство освіти і науки України, кафедра маркетингу, менеджменту та управління бізнесом, вул. Садова, 2, м. Умань, Черкаська область, 20300, Україна, тел.: +380681656588 https://orcid.org/0000-0002-7617-7836

DOI:

https://doi.org/10.15330/apred.1.19.126-132

Ключові слова:

банки, банківські послуги, маркетинг, соціальні мережі, просування, Instagram

Анотація

У статті розглянуто просування банківських послуг з використанням соціальної мережі Instagram, було проаналізовано, які соціальні мережі використовують користувачі в Україні. Встановлено переваги використання соціальної мережі  Instagram для покращення просування банківських послуг. Мета статі полягає у дослідженні соціальної мережі Instagram, як сучасного інструменту просування банківських послуг, виділення основних факторів впливу ER, аналізі переваг та недоліків цього методу просування та оцінці ефективності  використання  банківськими установами. Перевагою даної мережі, є велике охоплення, як існуючих клієнтів банків так і потенційних. Виявлено, що вчені все більше приходять до просування продуктів через соціальні мережі різних типів. Досліджено, що розрахунок показника Engagement Rate дає можливість полегшити та покращити роботу відділу маркетингу в таких напрямах, як: SMM, персоналізації та комунікації з клієнтами, вибір цільової аудиторії, лояльності аудиторії до бренду, її потреб та досяжності аудиторії, створення контенту тощо. Уваги заслуговує кількість передплатників на сторінках банків в соціальних мережах, яка коливається від тисячі до сотні тисяч. Коливання аудиторії і її залучення притаманне як і державним так і комерційний банкам. Крім цього, варто зазначити присутність сторінки регулятора в соціальній мережі де кількість передплатників не надто значна. Сформовано відповідність кількості передплатників з активністю аудиторії на сторінці. Визначено банки, як з високим рівнем активності користувачів, так і банки які мають маневри для розвитку. В цілому, варто зазначити, що використання соціальних мереж стає незамінним інструментом, як для маркетологів так і для брендів. Дані соціальні мережі перебувають в процесі розвитку і будуть об’єктом постійних досліджень як вчених так і бізнес структур, які просувають свої товари чи послуги в цифровому середовищі. Роль і місце соціальних мереж в структурі витрат на маркетинг буде постійно зростати. Фірми будуть вдаватися до професійного управління корпоративними сторінками в соціальних мережах. Адже показник залученості або активності аудиторії здійснює постійний вплив на інші фактори маркетингового середовища. Цим в свою чергу і формується віральність контенту, яка безпосередньо здійснює вплив на популярність бренду визначенням його місця в порівнянні з іншими брендами в конкретній соціальній мережі.

 

Біографії авторів

І.І. Благун , Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, кафедра менеджменту і маркетингу, вул. Шевченка, 57, м. Івано-Франківськ, 76000, Україна, тел.: +38 (0342) 55-32-32

доктор економічних наук, професор

Л.Ю. Нянько , Університет економіки і підприємництва, кафедра обліку, аудиту та фінансів, вул. Героїв Майдану, 13, м. Хмельницький, 29013, Україна, тел.: +38(067) 878 9966

викладач кафедри обліку та оподаткування

Н. В. Білошкурська , Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини Міністерство освіти і науки України, кафедра маркетингу, менеджменту та управління бізнесом, вул. Садова, 2, м. Умань, Черкаська область, 20300, Україна, тел.: +380681656588

кандидат економічних наук, доцент

Посилання

1. Esina, O. “Internet Banking in Ukraine: Current Stateю.” Problems and Development Prospects.” Bulletin of Socio-Economic Research, no. 1, pp. 209–13.
2. On Banks and Banking Activities: The Law of Ukraine of 07.12.2000 No. 2121-III. zakon.rada.gov.ua/laws/show/2121-14#Text. Accessed 01 Feb. 2023.
3. Digital 2023: Global Overview Report. Meltwater, 2023.
4. Conde, Rita, and Beatriz Casais. “Micro, Macro and Mega-influencers on Instagram: The Power of Persuasion via the Parasocial Relationship.” Journal of Business Research, vol. 158, 2023, doi.org/10.1016/j.jbusres.2023.113708.
5. Mele, Emanuele, et al. “Pictures of a Crisis. Destination Marketing Organizations’ Instagram Communication Before and During a Global Health Crisis.” Journal of Business Research, vol. 163, 2023, doi.org/10.1016/j.jbusres.2023.113931.
6. Rejeb, Abderahman, et al. “The Big Picture on Instagram Research: Insights From a Bibliometric Analysis.” Telematics and Informatics, vol. 73, 2022. doi.org/10.1016/j.tele.2022.101876.
7. Hu, Yuheng, et al. “What We Instagram: A First Analysis of Instagram Photo Content and User Types.” International Conference on Weblogs and Social Media, vol. 8, no. 1, 2014, pp. 595–98.
8. Mittal, Vatsala, et al. “Multivariate Features Based Instagram Post Analysis to Enrich User Experience.” Procedia Computer Science, vol. 122, 2017, pp. 138–45.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-06-06

Як цитувати

Благун , І., Нянько , Л., & Білошкурська , Н. В. (2023). ПРОСУВАННЯ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ З ВИКОРИСТАННЯМ СОЦІАЛЬНОЇ МЕРЕЖІ INSTAGRAM. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону, 1(19), 126–132. https://doi.org/10.15330/apred.1.19.126-132