ЧАЙОВІ В РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ

Автор(и)

  • І.Б. Румянцева Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника, кафедра готельно-ресторанної та курортної справи, вул. Галицька 201 б, м. Івано-Франківськ, 76000 https://orcid.org/0000-0002-9940-3648

DOI:

https://doi.org/10.15330/apred.2.17.204-211

Ключові слова:

ресторанний бізнес, якість послуги, харчування, чайові, електронні чайові, відвідувач

Анотація

Стаття присвячена дослідженню актуальності надання відмінного сервісу в закладах харчування, розвитку культури чайових та безготівкових чайових, тенденцій, що стосуються ресторанного бізнесу. Виявлено зниження відвідуваності закладів ресторанного господарства в період пандемії. Визначено основні причини такої тенденції. Охарактеризовано новації, що стосуються ресторанної справи.

Діяльність успішного закладу ресторанного бізнесу відображається в  його діях. Такі заклади завжди на кілька кроків вперед серед своїх конкурентів. Вони аналізують не тільки сьогодення, а й майбутнє свого закладу, тому цікавляться новаціями та прийдешніми трендами, які будуть сприяти розвитку закладу ресторанного бізнесу та зможуть зробити його лідером своєї галузі.

В період пандемії ресторанний бізнес зазнав суттєвих втрат через певні карантинні обмеження. Для подальшого свого існування заклади харчування повинні були перейти на інший рівень надання послуг харчування. Такий рівень повинен був забезпечувати в першу чергу безпечність для своїх відвідувачів. Гості закладів харчування в період карантину стали бути досить прискіпливі у своєму виборі, важливим аспектом залишилася безпечність в наданні послуг харчування. Те саме і стосувалося залишання чайових для обслуговуючого персоналу.

У статті проаналізовано стан ресторанного бізнесу в період пандемії, визначено основні проблеми зменшення відвідуваності гостей в закладах харчування та запропонувано способи покращення ситуації на ринку ресторанних послуг в умовах карантину.

При вирішенні поставлених завдань нами використано ряд методів дослідження: методи статистичного аналізу – для оцінки стану ресторанного бізнесу в період пандемії, а також методи аналізу та синтезу, порівняльних характеристик щодо проблем відвідуваності в закладах харчування.

Перспективами подальшої наукової новизни є аналіз сучасних тенденцій розвитку науки у сфері ресторанного бізнесу, новинок у харчуванні та сфері послуг, впровадження новацій в обслуговуванні відвідувачів.

З’ясовано, що безпечна робота персоналу з впровадженням безконтактної оплати за послуги харчування стануть ефективним інструментом для збільшення відвідуваності в ресторанному бізнесі. Запропоновано розрахунок з відвідувачами в закладах харчування перевести на безконтактний та безпечний.

Біографія автора

І.Б. Румянцева , Прикарпатський національний університет ім. В. Стефаника, кафедра готельно-ресторанної та курортної справи, вул. Галицька 201 б, м. Івано-Франківськ, 76000

викладач

Посилання

1. Arkhipov, В.В., Ivannikova, T.V., and V.A. Arkhipova. Restaurant business range, technology and product quality management in a modern restaurant. Kyiv, Center for Educational Literature. Firm "Inkos", 2008.
2. Malska, M.P., and I.G. Pandyak. Hotel business theory and practice. Kyiv: Center for Educational Literature, 2012.
3. Samodai ,V.P., and A.I. Kravchenko. Organization of restaurant business. Sumy, Publishing House of Sumy State Pedagogical University, 2015.
4. “Information and educational platform for restaurateurs: Tipping in the restaurant. "Common boiler" or each for himself?” Place.lemma. place.lemma.ru/article/chayevyye-v-restorane-obshchiy-kotel-ili-kazhdyy-sam-za-sebya. Accessed 29 Oct.2021.
5. “Coronavirus: how Ukrainian restaurateurs do business in a pandemic.” Restorator, www.restorator.ua/post/coronavirus-how-ukrainianrestaurateurs-do-business-in-a-pandemic. Accessed 29 Oct.2021.
6. “Restaurant business in the context of the coronavirus pandemic: problems and directions of transformation of development models.” Infrastruktura rynku, market-infr.od.ua/journals/2020/42_2020_ukr/22.pdf. Accessed 29 Oct.2021.
7. “Everything you need to know about tips.” Publish Ukraine., publish.com.ua/biznes/vse-shcho-treba-znati-pro-chajovi.html. Accessed 30 Oct.2021.
8. “Technological trends in the restaurant business 2019.” Restik, restik.com/blog/tekhnologicheskie-trendy-v-restorannom-biznese-2019. Accessed 30 Oct.2021.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-11-30

Як цитувати

Румянцева , І. (2021). ЧАЙОВІ В РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону, 2(17), 204–211. https://doi.org/10.15330/apred.2.17.204-211

Номер

Розділ

Розвиток туристичного, готельного та ресторанного господарства