ЦІННІСТЬ ПРОЕКТУ: ІСТОРИЧНИЙ ТА ЗМІСТОВНИЙ КОНТЕКСТ
DOI:
https://doi.org/10.15330/apred.1.13.128-134Ключові слова:
цінність, управління проектом, цінність проектів, стейкхолдери проекту, критерії успішності проекту, “залізний” трикутникАнотація
В статті розглянуто історичні етапи розвитку категорії “цінність” в різних науках, зокрема в управлінні проектами. Розроблена хронологія еволюційних змін та запозичення терміну “цінність” в різних науках. Проаналізовані існуючі підходи до визначення цінності в управлінні проектами. Подано авторське тлумачення цінності проектів. Подано авторське бачення “залізного” трикутника критеріїв управління проекту на основі трансформації класичного підходу. Розкрито змістовне наповнення цінності проектів, в тому числі, з урахуванням інтересів всіх стейкхолдерів, з точки зору їх ціннісного очікування.
Посилання
1. Public electronic library of Ukrainian literature, ukrlit.org/slovnyk/цінність. Accessed 8 Feb. 2017.
2. Spinoza, B. Favourites Works: in two volumes. Vol.1, State Publishing House of Political Literature, 1957.
3. Nazarenko, I. M., “The value of the company - the main landmark of strategic management.” Agrosvit. Scientific, no. 11, 2013 , pp. 14–18.
4. Soloviev, E. Y. “Ethical issues in the “Critique of Pure Reason.” “Critique of Pure Reason.” I. Kant and modernity, 1984 , pp. 192.
5. Korniichuk, L. Y., Tatarenko, N. O., and A. M. Poruchnik. The history of economic studies. Edited by L. Y. Korniychuk, and N. O. Tatarenko, KNEU, 1990.
6. Boyrko, I. M., and Y. V.Samusevich. “Theoretical aspects of value - based management company.” Scientific journal Inform Business, no. 9, 2012, pp. 282 – 284.
7. Perry, R. B. “General theory of value.” The international phenomenological society, no. 2, 1996, pp. 281-290.
8. Avaliani, S. The nature of knowledge and values, 1989.
9. Krikanska, E.V., and Zofiya Patora – Vysotska. “The chain cost (construction, deconstruction, reconstruction) and management values.” Scientific journal marketing and management innovation, no. 2, 2015, pp. 121 – 133.
10. “The ideal company for Steve Jobs.” OME.com, ome/otcetnosti/idealnakompaniazastivomdzobsom. Accessed 12 Feb. 2017.
11. Management of innovative projects and programs of organizations, Novyi druk, 2010.
12. Philosophical encyclopedia in 5 Volume. Vol. 3, Sovietskaia entsyclopediia, 1960.
13. Wikipedia - the free encyclopedia: Project Management, uk.wikipedia.org/wiki/Управління проетками. Accessed 12 Feb. 2017.
14. Value Methodology Standard and Body of Knowledge, SAVE International – 2007.
15. Kriukov, I. O. “The problem of value in the economy. Economic theory and history of economic thought.” Economy and region, no. 4 (19), 2008 , pp. 183 – 187.
16. Bushuiev, S. D. “The mechanisms of the formation of values in the activities of design-driven organizations.” East European Journal of advanced technology, no. 1-2 (43), 2010, pp. 4-9.
17. Batenko, L. P. “Project value from the standpoint of various stakeholders.” Electron scientific specialized edition Efficient Economy, no. 9, 2013, pp. 1 – 3.
18. Ohara, S. A Guidebook for Project and Program Management for Enterprise Innovatoin” (P2M). Issued by the Project Management Professionals Certification Center (PMCC) of Japan, 2001.
2. Spinoza, B. Favourites Works: in two volumes. Vol.1, State Publishing House of Political Literature, 1957.
3. Nazarenko, I. M., “The value of the company - the main landmark of strategic management.” Agrosvit. Scientific, no. 11, 2013 , pp. 14–18.
4. Soloviev, E. Y. “Ethical issues in the “Critique of Pure Reason.” “Critique of Pure Reason.” I. Kant and modernity, 1984 , pp. 192.
5. Korniichuk, L. Y., Tatarenko, N. O., and A. M. Poruchnik. The history of economic studies. Edited by L. Y. Korniychuk, and N. O. Tatarenko, KNEU, 1990.
6. Boyrko, I. M., and Y. V.Samusevich. “Theoretical aspects of value - based management company.” Scientific journal Inform Business, no. 9, 2012, pp. 282 – 284.
7. Perry, R. B. “General theory of value.” The international phenomenological society, no. 2, 1996, pp. 281-290.
8. Avaliani, S. The nature of knowledge and values, 1989.
9. Krikanska, E.V., and Zofiya Patora – Vysotska. “The chain cost (construction, deconstruction, reconstruction) and management values.” Scientific journal marketing and management innovation, no. 2, 2015, pp. 121 – 133.
10. “The ideal company for Steve Jobs.” OME.com, ome/otcetnosti/idealnakompaniazastivomdzobsom. Accessed 12 Feb. 2017.
11. Management of innovative projects and programs of organizations, Novyi druk, 2010.
12. Philosophical encyclopedia in 5 Volume. Vol. 3, Sovietskaia entsyclopediia, 1960.
13. Wikipedia - the free encyclopedia: Project Management, uk.wikipedia.org/wiki/Управління проетками. Accessed 12 Feb. 2017.
14. Value Methodology Standard and Body of Knowledge, SAVE International – 2007.
15. Kriukov, I. O. “The problem of value in the economy. Economic theory and history of economic thought.” Economy and region, no. 4 (19), 2008 , pp. 183 – 187.
16. Bushuiev, S. D. “The mechanisms of the formation of values in the activities of design-driven organizations.” East European Journal of advanced technology, no. 1-2 (43), 2010, pp. 4-9.
17. Batenko, L. P. “Project value from the standpoint of various stakeholders.” Electron scientific specialized edition Efficient Economy, no. 9, 2013, pp. 1 – 3.
18. Ohara, S. A Guidebook for Project and Program Management for Enterprise Innovatoin” (P2M). Issued by the Project Management Professionals Certification Center (PMCC) of Japan, 2001.
##submission.downloads##
Опубліковано
2017-04-25
Як цитувати
Лєзіна , А. (2017). ЦІННІСТЬ ПРОЕКТУ: ІСТОРИЧНИЙ ТА ЗМІСТОВНИЙ КОНТЕКСТ. Актуальні проблеми розвитку економіки регіону, 1(13), 128–134. https://doi.org/10.15330/apred.1.13.128-134
Номер
Розділ
Інноваційно-інвестиційні моделі економічного розвитку регіону
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).