ПРОЄКТНЕ НАВЧАННЯ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.59.2.44-48Ключові слова:
проєктне навчання, студенти, майбутні учителі початкової школи, учні початкової школи, залучення (пізнавальна активність), цифрова грамотністьАнотація
Реальність і обставини, за яких сьогодні відбувається освітній процес, спонукають науковців і вчителів практиків до пошуку нових ефективних шляхів розвитку пізнавальної діяльності сучасного здобувача освіти, залучення новітніх підходів, методів, технологій та інструментів. Інноваційні технології відіграють вирішальну роль у формуванні сучасного світу, сприяючи прогресу в освітньому секторі шляхом підвищення залученості (активності) студентів на заняттях у ЗВО. Дослідники проливають світло на важливість використання популярних інноваційних технологій, а саме проєктного навчання. Інновації часто призводять до створення абсолютно нових можливостей для навчання та підготовки до надання високоякісних освітніх послуг для учнів початкової школи. У статті розкрито перспективи підготовки майбутніх учителів початкової школи до виконання професійних обов’язків із застосуванням проєктного навчання засобами цифрових інструментів. З цією метою автори аналізують поняття, актуальні для вирішення цієї проблеми, її висвітлення у психолого-педагогічній літературі, суть самого проєктного навчання, та його впливу на підвищення активності студентів на заняттях. Визначено, що на заняттях учителі активно використовуються різні види проєктів: дослідницькі, творчі, ігрові, інформаційні, практико-орієнтовані. Визначено переваги використання проектного навчання для вчителя та учнів та зроблено відповідні висновки.