ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ FLIPGRID ТА KAHOOT У НАВЧАННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ: МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ

Автор(и)

  • ТЕТЯНА БЛИЗНЮК
  • СВІТЛАНА ЯЦІВ

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.58.1.50--55

Ключові слова:

цифрові інструменти, Flipgrid, Kahoot, навчання англійської мови, методика, початкова школа

Анотація

Інтеграція цифрових інструментів у навчальний процес суттєво змінила методологію та педагогічні підходи, що використовуються учителями на уроках англійської мови у початковій школі. Оскільки суспільство, технології та методи спілкування постійно розвиваються, потреби та очікування тих, хто вивчає англійську мову, з часом змінюються. Удосконалення методики навчання гарантує, що викладачі можуть ефективно задовольняти ці потреби учнів, зберігаючи навчальний процес актуальним і ефективним. У статті проаналізовано особливості використання цифрових інструментів Flipgrid та Kahoot! у процесі навчання англійської мови учнів початкової школи. Автор висвітлює деякі методологічні аспекти застосування цих онлайн-ресурсів, враховуючи їх переваги та недоліки. Доведено, що згадані інструменти дозволяють педагогам іти в ногу з часом останніх досліджень, тенденцій і передових практик у вивченні англійської мови, сприяючи безперервному вдосконаленню навчання англійської мови в освітньому середовищі початкової школи. Використання цифрових інструментів забезпечує підвищення рівня цифрової грамотності майбутніх та практикуючих педагогів, сприяє створенню ними динамічних і захоплюючих навчальних програм, які дають змогу учням початкової школи досягати своїх цілей у вивченні мови. Цифрові інструменти Flipgrid і Kahoot! допомагають педагогам якісно проаналізувати дані про успішність учнів, визначити сильні / слабкі сторони, прогалини в опануванні матеріалу, дозволяючи вчителям початкової школи диференціювати навчальний процес та надавати цільову підтримку здобувачам освіти.

Біографії авторів

ТЕТЯНА БЛИЗНЮК

кандидат педагогічних наук, доцент, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

СВІТЛАНА ЯЦІВ

кандидат педагогічних наук, доцент, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-05

Номер

Розділ

Наукові статті