ДИНАМІКА ЦІННОСТЕЙ ФІЗИЧНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ В ОСВІТНІЙ ІННОВАТИЦІ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.58.1.110-116Ключові слова:
студентство, поведінкова модель, традиція, соціокультурне середовище, технології, осмислення самовдосконаленняАнотація
У статті здійснюється комплексний аналіз динаміки цінностей фізичного самовдосконалення в освітній інноватиці України. Досліджується еволюція уявлень про фізичний розвиток та здоровий спосіб життя в освітній системі, а також їх трансформація під впливом нових освітніх тенденцій та технологій. Окрема увага приділяється змінам у ставленні до фізичного самовдосконалення серед здобувачів вищої освіти, ролі викладачів у формуванні цих цінностей, а також впливу міжнародного досвіду на українську освітню практику.
Стаття аналізує сучасні підходи до інтеграції фізичної активності в освітній процес, досліджує ключові чинники, що сприяють популяризації фізичного самовдосконалення серед молоді, та визначає можливі напрями вдосконалення цієї сфери в умовах глобалізації та цифровізації освіти. Робота підкреслює значущість фізичного самовдосконалення як невід'ємної частини всебічного розвитку особистості, що сприяє підвищенню якості життя, соціальної активності та конкурентоспроможності випускників державних закладів вищої освіти у глобальному середовищі.