ВПЛИВ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА МОДИФІКАЦІЮ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ (1990-ті роки ‒ перша чверть ХХІ століття)
DOI:
https://doi.org/10.15330/obrii.58.1.91-95Ключові слова:
ІКТ, ЗВО, студенти ‒ майбутні фахівці, освітній процес, професійна підготовкаАнотація
Авторами здійснено аналіз можливості і місця інформаційних технологій в освітньому процесі вищої школи. Зокрема, висвітлено питання їх позитивного використання і впливу на якість поліпшення професійної підготовки студентів до майбутньої фахової діяльності в закладах вищої педагогічної освіти. У статті наголошується на напрямах упровадження ІКТ в освітньому процесі ЗВО, а також вирішенні проблем, які визрівають на цьому етапі. Періодом, узятим для окреслення порушеного питання, виокремлено 1990-ті роки ‒ першу чверть ХХІ століття.
##submission.downloads##
Опубліковано
2024-09-05
Номер
Розділ
Наукові статті