ВПЛИВ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА МОДИФІКАЦІЮ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ (1990-ті роки ‒ перша чверть ХХІ століття)

Автор(и)

  • ВІРА КОВАЛЬЧУК
  • БОГДАН ПЛЯСУН

DOI:

https://doi.org/10.15330/obrii.58.1.91-95

Ключові слова:

ІКТ, ЗВО, студенти ‒ майбутні фахівці, освітній процес, професійна підготовка

Анотація

Авторами здійснено аналіз можливості і місця інформаційних технологій в освітньому процесі вищої школи. Зокрема, висвітлено питання їх позитивного використання і впливу на якість поліпшення професійної підготовки студентів до майбутньої фахової діяльності в закладах вищої педагогічної освіти. У статті наголошується на напрямах упровадження ІКТ в освітньому процесі ЗВО, а також вирішенні проблем, які визрівають на цьому етапі. Періодом, узятим для окреслення порушеного питання, виокремлено 1990-ті роки ‒ першу чверть ХХІ століття.

Біографії авторів

ВІРА КОВАЛЬЧУК

кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

БОГДАН ПЛЯСУН

аспірант кафедри педагогіки та освітнього менеджменту імені Богдана Ступарика, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-09-05

Номер

Розділ

Наукові статті